Dźwięk w CS:GO - nowe pozycjonowanie, porównanie starego modelu

Dźwięk w CS:GO - nowe pozycjonowanie, porównanie starego modelu

W ostatnich aktualizacjach CS:GO, Valve postanowiło postawić na odświeżenie modelu dźwięku w grze. Idzie za tym szereg zmian, za które odpowiada komenda snd_occlusion. Domyślnie wyłączona. Włączona powoduje zupełnie nowe doznania w naszych słuchawkach. Zobacz sam czym jest snd_occlusion, jak wygląda aktualnie pozycjonowanie dźwięku i czym różni się względem starego.



Komenda na dźwięk w CS:GO

Problem z dźwiękiem w CS:GO męczył Cię podczas grania? Przynajmniej w samej teorii ta komenda powinna rozwiać część z Waszych kłopotów. Komenda snd_occlusion odpowiada za odpowiednie ustawienie, dopasowanie i pozycjonowanie dźwięku w CS:GO.

Jak to wygląda, a raczej jak słychać w praktyce? Wszystkiego dowiecie się w poniższym materiale video.

Zobacz także: Granaty na nowym DUST2 w CS:GO - SMOKE, MOLOTOV, FLASH


Film (Sound Occlusion Comparison) zawiera porównanie i odniesienie się nowego modelu dźwięku w CS:GO względem starego. Da się usłyszeć zupełnie nowo wprowadzony system, który odróżnia rodzaj dźwięku w zależności od dystansu/odległości w jakiej jest od nas nasz przeciwnik.





Co sądzicie o jakości nowego modelu dźwięku w CS:GO po aktualizacji z komendą snd_occlusion? Jest lepiej słyszalny? Lepiej odnosi się do rzeczywistej sytuacji na mapie? Możecie podzielić się swoją opinią w komentarzu.

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza