Dzisiejszej nocy do gry weszła całkiem spora aktualizacja do CS:GO, która naprawiła liczne błędy z przeszłości, a także wprowadziła lepszą optymalizację na niektórych mapach.
Nowa aktualizacja CS:GO 27.05
Aktualizacja, która weszła w życie dzisiejszej nocy miała na celu wyeliminowanie jak największej liczby błędów. Sam update do CS:GO waży aż 300 MB i skupiał się w szczególności na poprawach błędów na mapach i optymalizacji rozgrywki.
Zobacz także: Jak wygląda mapa Dust2 z CS:GO w prawdziwym życiu?
Przy okazji dodane zostały również nowe komendy i parametry, które umożliwiają większe pole do popisu przy okazji konfiguracji serwerów.
Co zostało poprawione w aktualizacji CS:GO?
Aktualizacja do CS:GO skupiła się w głównej mierze na poprawkach dotyczących funkcjonowania map. Tak o to zmian doczekały się mapy: Ancient, Grind, Mocha oraz Cache. Czyżby poprawki związane z mapą de_cache sugerują nam powrót tejże mapy do puli map turniejowych?
Najważniejsze zmiany dotyczące map w aktualizacji CS:GO 27.05
ANCIENT:
- zmiany w wyglądzie BS'-a B oraz okolic
- zwiększono kontrast tekstur na B dla lepszej przejrzystości
- naprawiono brakujące mikropolygony w rzeźbie na B
- zmieniono kolor dykty na całej mapie dla lepszej przejrzystości
- wyprostowano przejście przez wyłamaną ścianę na B
- poprawiono miejsce odrodzenia dla obu drużyn
GRIND:
- zmniejszono liczbę pozycji do lurkowania na midzie
- obniżono osłonę na shorcie A w celu możliwości boostowania się nad smoke'iem
- usunięto niezamierzone miejsca do boostowania
- naprawiono miejsca, w których mogła utknąć C4
- wprowadzono poprawki wizualne
MOCHA:
- poprawiony został clipping
- usprawniono siatkę nawigacji
- dodano dodatkowe oznaczenia dla BS-ów
- naprawiono błędy związane z odrodzeniem na deathmatchu, odgłosy na respie CT oraz błędy z oświetleniem
CACHE:
- poprawiono optymalizacje mapy
- przyciszono odgłosy ptaków
- zmniejszono kontrast dla niektórych tekstur
- rozjaśnione zostało niebo
- drobne poprawki wizualne
- niektóre modele i tekstury odzyskały żywsze barwy
- przywrócono niektóre detale nawet na najmniejszych ustawieniach graficznych
MISC:
- dodano opcję '2' do komendy sv_damage_print_enable, która pozwala na przekazanie informacji o obrażeniach po zakończeniu rundy
- pozycja trenera zapisywana będzie w plikach kopii zapasowej
- naprawiono błąd, który pozwala na przedłużanie nietykalności na deathmatchu poprzez wielokrotne wpisywanie komendy open_buymenu
- w trybie Odbijania poprawiono wyświetlanie wartości pancerza podczas wyboru kart
VScript:
- naprawiono problem z ramką ograniczającą dla obróconych elementów
Więcej FPS na Cache po aktualizacji?
Aktualizacja ma za sobą nieść poprawki optymalizacyjne dla mapy Cache, a to oznacza, że wzrosnąć powinna liczba stałych FPS (klatek na sekundę) na komputerach ze słabszym sprzętem. Domniemywać jedynie można, czy poprawki dotyczące tej mapy w jakimkolwiek stopniu sugerują nam powrót mapy Cache do puli map turniejowych.