Zakończona została pierwsza zbiórka charytatywna w VALORANT, w ramach której zebrano 5,5 miliona dolarów na rzecz Funduszu Oddziaływania Społecznego Riot Games.
Limitowane skiny w VALORANT, które powróciły do gry na czas zbiórki charytatywnej, wygenerowały aż 5,5 miliona dolarów, które przekazane zostały na cel charytatywny.
Wyniki akcji charytatywnej
W czerwcu odbyło się głosowanie na najlepsze skiny, które czasowo powróciły do sklepu w ramach akcji "Podziel się". Wpływ ze sprzedaży skórek miał zostać przekazany na cel charytatywny.
Zobacz także: VALORANT: nowe skiny Sentinels of Light. Jak wyglądają?
Jak czytamy we wpisie osoby nadzorującej zbiórki społeczne w Riot, gracze zebrali 5,5 miliona dolarów na rzecz Funduszu Oddziaływania Społecznego Riot Games działającego we współpracy z ImpactAssets.
Dziękujemy wam z całego serca za to, że oddając głosy i poszerzając wasz skład broni w szczytnym celu, wsparliście inicjatywę skupioną wokół zestawu „Podziel się”. Niecierpliwie czekamy, aż znów wspólnie z wami pomożemy lokalnym organizacjom non-profit w ramach Funduszu Oddziaływania Społecznego Riot Games, napędzając pozytywne zmiany w waszych społecznościach.
pisze Jimmy “Shiningbandito” Hahn, Menedżer oddziaływania społecznego.