CS:GO to gra przeładowana błędami. Nie są one groźne, jednak potrafią zdobyć przewagę dla zespołu. Organizator wydarzeń BLAST zabronił wykorzystywania Mołotowa, który przelatuje przez skybox.
W wielkim skrócie - są miejsca na mapach, przez które przelatujący granat leci znacznie dłużej niż zwykle, co zwiększa przewagę dla jednej ze stron. BLAST zabrania ich w swoich turniejach.
BLAST zabrania zbugowanych Mołotowów
BLAST zabronił używania magicznych Mołotowów, które poprzez uderzenie w skybox, lecą znacznie dłużej niż standardowe granaty.
Zobacz także: Błąd z granatem dymnym w CS:GO, który daje przeciwnikom WH
Dobrym przykładem jest mapa Ancient. Terroryści mogą w taki sposób rzucić koktajl Mołotowa (ze swojego respa), który leci w powietrzu znacznie dłużej, niż klasyczny granat. To pozwala zablokować wejścia strony broniącej na mida, a atakującym szybsze przejęcie kontroli nad daną miejscówką.
Być może zbanowanie takowych granatów przez organizatorów turniejów, zmusi Valve do rychłego wyeliminowania błędu z gry.
This, like over Molotov's that take advantage of the skybox mechanics, are banned at @BLASTPremier events. As we believe that like Pixel walking and other exploits these were not the intention of the map creator. https://t.co/hF3yB81MfK
— Rob (@Mulgan95) September 2, 2021
Czym jest magiczny skybox Mołotow?
"Magiczny Mołotow" to powszechnie znany granat zapalający. Żywotność takiego granatu jest dość krótka, gdyż po wyrzuceniu go z ręki, przez mniej więcej 2 sekundy leci w powietrzu, a następnie rozbija się o najbliższą przeszkodę. Natomiast ten rodzaj Mołotowa, dzięki uderzeniu w skybox, leci znacznie dłużej i nie wybucha w powietrzu, co znacznie ułatwia zajmowanie terenu przez terrorystów.
Polecane: Kod bomby CS:GO - co znaczy 7355608?