Valve priorytetowo traktuje mapy turniejowe, dlatego też najnowsza aktualizacja CS:GO wprowadziła zmiany m.in. na Ancient i Anubis.
Aktualizacja CS:GO - 16.12.2022
Oprócz wymienionych powyżej lokacji, update przewiduje poprawki także na mapach Boyard i Chalice, jednak nie są to stricte mapy turniejowe, dlatego duża część graczy nie przywiązuje do nich uwagi. Co więc zmieniło się w najnowszej aktualizacji CS:GO?
[MAPY]
Anubis
- Naprawiono miejsca w pobliżu kanału, w których broń mogła wypaść "poza mapę"
- Naprawiono granaty, które mogły wypaść przez podłogę w pobliżu fontanny na A
- Naprawiono modele, aby uniemożliwić przebicie się pocisków
- Poprawiono blokowanie się graczy i granatów na całej mapie
- Pomniejszono rozmiar wykończenia na środku
- Dodano kolizję znaków
- Zamknięto dziury w pikselach
- Dodano drobne optymalizacje
Ancient
- Zwiększono promień rażenia bomby z 500 do 650
- Spłaszczono wejście w czerwonym domku na środku
- Cofnięto miejsce odrodzenia CT o 256 jednostek, które opóźnia dojście na wszystkie pozycje o około 1 sekundę
- Skompresowano bloki na B, które zwiększają kąt widzenia i umożliwiają więcej miejsca do poruszania się
Boyard
- Naprawiono problemy z przenikaniem
- Naprawiono niesolidne ściany przy wejściu strony TT
- Usunięto pachołek drogowy na BS
- Dodano wiadro na "heaven'ie", aby zablokować wizję/linię strzału
Chalice
- Dodano brakującą nawigację
- Usunięto znaczące bugi, tzw. "exploit'y"